linneaenmalm

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Linnéa Enmalm - 24 april 2011 21:39

Ja förlåt för min dåliga bloggning, men i torsdags gjorde jag ingenting så ni har inte missat nånting av den dagen. I fredags där emot var jag med Elias hela dagen, och kvällen spenderades nere på hällarna med massa folk och lite drickande, runt 11 gick jag och Elias hem och stekte bacon sen gick vi och la oss typ 6.

Vakande vid 3 igår och när vi hade fixat till oss så gick vi ner på stan för att ta en fika, men tyvärr så hade engeln stängt, så vi drog oss ner till piren och träffade en massa trevligt folk hela dagen/kvällen innan vi gick hem för att tjocka oss och titta på film.

Idag vaknade vi runt 2 och fixade då till oss och gick ner på stan, där träffade vi på Ida Ronja och Bobba och var med dom ett tag innan vi cyklade hem till Elias för att städa. När det var klart så cyklade vi hem till mig för att hämta lite saker och nu sitter vi här på hans rum igen och ska snart titta på film, blir att sova här i natt också!      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards