linneaenmalm

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Linnéa Enmalm - 10 april 2011 16:42

  

HISSAR!

-Det underbara vädret som är ue nu! Det börjar verkligen bli riktigt varmt nu och våren är äntligen här!

-Musik!! Vad skulle livet vara utan musik egentligen?

 

DISSAR!

-Barnmisshandel... Det är bara helt sjukt att en förälder som ska vara barnets förebild kan slå sitt barn gång på gång, och det värsta av allt, är ju det att ett litet barn inte förstår bättre och tror att det är så det ska vara, de tror att ens förälder faktiskt ska slå en, och ett barn kan inte heller säga emot...

 


Av Linnéa Enmalm - 10 april 2011 12:55

Torsdags kvällen blev riktigt super! Vart en massa dans och sång hemma hos mig förts innan vi drog vidare till Lovisa och massa andra, sen bar det av till folketshus för en massa massa dans! Kvällen blev verkligen super på alla sätt och vis, kunde inte önska mig en bättre kväll!

Fredagen i skolan var riktigt seeeeg men rulstolsbaket var sjukt kul, elr hur Sara och Lovisa?haha!

Igår var jag bara inne hela dagen och just nu sitter jag och tittar på film.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från torsdag!

 

Hannah Montana

          

cheerleader      

  Hannah Montana och råttatouille

  Zorro och cheerleader 

   cheerleader  catwoman och bröderna fluff

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards