linneaenmalm

Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa Enmalm - 31 december 2010 17:42

Har nyss haft middag med Elias Bella Elin Josefin och Sebbe!

Och nu blir det party resten av kvällen    bilder kommer imorn!

 

GOTT NYTT ÅR!

//Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 30 december 2010 16:43

Nu är jag färdig fixad och ska snart gå och träffa Elias, och vi kommer nog gå ner på stan.

Och bara så alla vet så är mina gratis sms slut så det är därför jag inte svarat på sms, men jag ska nog fylla på mobilen nu när jag går ner på stan

// Linnéa

 

Lite gammal bild på min beebis!

     

Av Linnéa Enmalm - 30 december 2010 00:23

När jag sitter här och har så tråkigt som jag har, kan jag ju faktiskt passa på att visa lite bilder från Egypten!

  

  Jag åker vaten ruch-i-bana   Klippor, som egetligen är torkade koraller!   Utsikten, och det som är de ljusa i havet är korallrev   Jag och soft solar   Hela familjen ute i öknen med kameler   Jag under en kamel   Kameler

Soft jag och Nattis innan kemel ridningen  

   Jag och Soft i pool baren  Nattis och en sköldpadda   Jag och Nattis   Jag Nattis och Soft   Nattis och soft vid koralerna   Jag och Soft solar

Nattis och soft Solar  

Av Linnéa Enmalm - 29 december 2010 22:53

Blev inget fikande, ist träffade jag på Elias och Elin och gick och drack cola på fontana hahaha xD! Det var jätte kul faktiskt och fick skratta väldigt mycket!

Nyår som har vart planerat ganska länge gick åt helvete idag, men det ordnade upp sig igen! Blir fortfarande middag hos mig som de är tänkt men med lite annat folk eftersom alla andra ballade ur :P, men somsagt är allt löst nu och det kommer bli toppen!

Just nu sitter jag och tittar på tv, och håller på att törsta ihjäl mig men den enda som finns att dricka är mjölk.. Undrar om jag ska gå och köpa dricka? fast så måste jag ju gå enda till statiol... jag ska helt enkelt fundera på saken! Kan ju vara ganska trevligt med en kvällspromenad.  

// Linnéa 

  

Av Linnéa Enmalm - 29 december 2010 16:46

Vaknade ganska tidigt idag och då tittade jag på tv en stund, sen gjorde mästerkocken (dvs jag) mat, inget minde än pytt-i-panna! 

Det var verkligen ett riktigt krångel med mitt hår idag, det tog jätte lång tid att fixa det för att jag inte kunde locka det och för att jag brände mig på locktången hela tiden.. Men nu är jag färdig fixad och ska snart gå ner på stan för att ta en fika, och jag har min nya mysiga tröja på mig!

Hörs senare.

// Linnéa 

 

Just nu.

  

 

Av Linnéa Enmalm - 28 december 2010 20:06

Ja nu är jag hemma igen efter en shopping dag i kupolen med Amanda! Köpte en super fin svart tröja till nyår och en annan mysig biege tröja som jag verkligen älskar!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik med Alex medans han sitter och inspekterar min plånbok! (y) 

-Du har 15kr, rik du är.

-Jag vet.

-Är du medveten om att din plånbok har gått sönder här, hallå.. HALLÅ!?

-jag vet hahah!

-Vad är de här då? p-piller.... trevligt....

hahahahahaha! xD 

Kvällen kommer som vanligt bli en lugn film tittade kväll.

//Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 28 december 2010 09:44

Gick upp k l8 idag för att hinna göra mig i ordning, jag trodde faktiskt inte jag skulle hinna men nu sitter jag här helt klar för att åka till Kupolen.

ska möta upp Amanda när jag kommer dit och sen blir det shopping time!

Nu måste jag kila iväg till bussen, vi hörs!   

// Linnéa

 

Vad jag har saknat dig!

    

Av Linnéa Enmalm - 27 december 2010 20:33

Vaknade kl 10.00 idag och var då ut med hunden, sen blev det en stund framför tv:n innan jag hoppade in i duschen. En stund senare kom Nattis hit och då gick vi ner på stan, vi köpte lite smink och tittade på kläder :)   

Nu har jag varit hemma ett tag och sitter just nu och tittar på tv och så kommer väl resten av kvällen att bli.

Imorn åker jag och Amanda till Kupolen för att köpa nånting fint till nyår och kanske nåting mer roligt! tihi

// Linnéa

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards