linneaenmalm

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa Enmalm - 31 januari 2011 20:06

Ja tyvärr så blev de inge piercing idag, när jag och Nattis står och väntar på bussen kommer Mandy och säger att dom stänger 5 idag, och tur att vi träffade henne, för då var kl kvart i 5 haha, så det får väl bli en annan dag ist! Visst, jag blev lite bitter men efter liiite shopping blev de bättre! Köpte nya strumpbyxor, linne, t-shirt, nån hår sak, smink borste och en tygväska (typ påse) som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta och som kommer bli vääl använd till sommaren! Och det bästa av allt var att den bara kostade 15kr   <----- haha!

Nu ska jag iaf träna och sen blir de läxa kan jag tro.

//Linnéa

Min älskade väska!

  

Av Linnéa Enmalm - 31 januari 2011 16:22

Sitter hemma nu, ska snart dra till blg med Nattis och ta hål i tungan igen!   

För dom på sjukhuset tog ju bort den när jag krockade... Det blir nog även en liten kik på Kupolen skulle jag tro om jag känner mig rätt ^^

Önska mig lycka till!

//Linnéa

  

Av Linnéa Enmalm - 30 januari 2011 23:17

Det blev ett sent inlägg idag för jag har verkligen inte orkat göra nånting på hela dagen idag... Jag vaknade hos Elias mellan 10 och 11 imorse och jag somnade kl 5 inatt, så som ni säkert förstår så var jag jävligt trött och seg av mig hela dagen. Och efter en stund uptäcker jag hur ont jag har i ryggen och nu (några timmar senare) har jag självklart mycket ondare och vill bara gå och lägga mig och sova!

Har tänkt länge att gå och lägga mig, men självklart har jag hittat på en massa andra saker och göra ist...

Men nu ska jag iaf sova och jag hoppas verkligen att jag kommer upp ur sängen imorn! Håll tummarna för mig ^^

Sweet Dreams!

Av Linnéa Enmalm - 29 januari 2011 18:18

Förlåt för min dåliga bloggning, hoppas ni inte har blivit för ledsna tihi! ^^

Idag har jag iaf vart ner på stan med Corbin och fyndade lite! Köpte nya byxor, eftersom mina exakt lika favorit byxor gick sönder för några dagar sen.. Sen en jätte fin tröja och en super fin ring! Igår köpte jag ett jätte fint halsband och en annan jätte söt ring!

Just nu sitter jag hemma hos Elias med han Corbin Elin och Jonna, och snart ska kommer de lite folk hit och så blir de lite party!

Hoppas på en lyckad kväll!

//Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 26 januari 2011 16:33

Ja nu är jag fixad och klar och ska nu gå ner till Ronja.

Ska bli kul att vara med dig igen vännen, jag har faktiskt saknat dig!   

//Linnéa

 

  

 

 

Av Linnéa Enmalm - 26 januari 2011 15:51

Jag blir verkligen arg på mig själv när jag inte bloggar! Jag menar de, det känns inge bara alls när jag inte bloggar, usch!

Aja, jag får väl ta igen det idag då. I måndags var jag med Elias Elin och Corbin och det var lika kul som vanligt, och då kom jag hem så sent och det var därför jag inte bloggade.

Igår hände det inget speciellt alls. Jag gick till skolan och sen gick jag hem på en gång efter skolan och var hemma hela dagen!

Idag har jag inte vart i skolan, hade så himla ont i mitt knä att jag tänkte att det kanske var bäst om det fick vila lite. Men nu har jag jätte tråkigt och jag tvivlar på att jag ska få gå ut för mig pappa, men man kan ju alltid hoppas!

Hörs senare //Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 24 januari 2011 07:48

Det blev ingen bloggning på hela helgen, men tro mig ni har verkligen inte gått misste om nånting! Har tittat på film HELA lördagen och igår tränade jag, åkte hem till pappa och sen blev de film resten av kvällen, låter inte precis som en så rolig helg va? Men fredagen var iaf jätte rolig! Blev först en massa prat inne i köket och sen dans - super roligt!

 

Nu har jag nyss ätit frukost och ska snart gå till skolan, jag ska ha mitt förts i-val idag (var ledig första veckan och sjuk andra) och jag undrar verkligen hur de kommer att gå.. Och en sak som är gaaaanska så jobbig är att jag börjar få mer ont i knät igen, för nu börjar det bli så att jag knappt kan gå igen.. usch!

 

Jag undrar verkligen vad jag ska göra efter skolan idag, hmmm..?

Ja om det är någon rolig människa som vill hitta på nåting busigt med mig så är det bara att skicka iväg ett sms! 

//Linnéa

just nu.

  

Av Linnéa Enmalm - 21 januari 2011 19:04

Nu är jag färdig fixad inför kvällen!

Ska snart åka in till stan för att träffa Emma och nu är jag mer än någonsin sugen på dans dans DANS! :D

Hoppas att alla får en bra kväll!!

Pussar Linnéa

  

 

I'm gonna leave the day behind
Don't you worry
'cause I'm gonna have a real good time
We're gonna have a real good time
I'm gonna leave the world outside
Spend my money
'Cause it's gonna be a real good night

 

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards