linneaenmalm

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa Enmalm - 30 oktober 2010 17:50

Ja, internet funkade inte igår så jag kunde inte blogga då, så jag får väl helt enkelt göra de idag ist!

Igår var jag och solade med Bella Josefin och Elias :) mycket trevligt!

Och idag har jag inte gjort så mycket vart in till stan och träffat Josefin en snabbis och sen inge mer typ :P

Men ikväll blir det fest med Nattis kan jag troooo :)

// Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 28 oktober 2010 20:10

Igår fikade jag med Elias Bella och Josefin, sen åkte jag till smb och fick världens godaste mat! tack HR :)

Idag har vart i skolan som vanligt, men idag så var det väldigt kul, eftersom jag gjorde gips på Amandas ansikte och hon på mig, skojskoj!

Efter skolan så va jag med Martin en stund, vi gick och solade, rikitgt härligt! Eller ja, jag gick och solade och han satt utanför och väntade ^^ sen gick vi upp på stan och bara pratade en massa strunt, mycket trevligt iaf! :)

Så nu när jag kom hem för ett tag sen blev jag överlycklig när jag såg att min klänning hade kommit och den sitter jätte bra! Visst är den kort men den är längre än vad jag trodde vilket är ett stort plus! :D

Så nu ska jag iaf ut och ta min en rök, sen ska jag krypa ner i sängen och spela super mario! Sen ska jag sova, är riktigt trött..

Sweet dreams // Linnéa

 

Bara min min min min min min min!! :D

  

Av Linnéa Enmalm - 27 oktober 2010 07:14

Igår följde jag med Nattis till Borlänge och shoppade, elr ja, hon shoppade en massa. Jag köpte bara örhängen ^^, men kul var det verkligen! När jag kom hem igen så beställde jag min halloween klänning, och jag är så jävla nöjd, guuuud vad jag längtar tills den kommer! :D

Idag ska jag ju som vanligt till skolan, och jag måste snart gå till min buss.. Efter skolan idag så tror jag att jag ska träffa Elias och Bella men sen ikväll så ska jag iaf på ''familjekväll'' eller vad man ska kalla det. Det är iaf HR som ska bjuda på mat och massa!

Och just ja, idag ska alla ha lila på sig tycker jag, för att hedra homo och bisexuella.

Nu måste jag kila!

// Linnéa


Just nu!

  



Av Linnéa Enmalm - 25 oktober 2010 12:37

Blir som jag sa igår, en fika med nattis, men även Kimpa och Amanda blir med! :)


Hur vet man när man är kär?

Är det när de bubblar så där härligt i magen när man ser en viss person? Är det när man blir nervös i personens omgivning? Är det när man tänker på den personen hela tiden? Är det när man kan ligga själv i sängen men ändå känna personens lukt?


För när jag ser dig så bubblar det så där härligt i hela magen. Jag blir nervös i din omgivning och kan knappt prata med dig. Jag tänker på dig hela tiden, dag som natt. Jag brukar ligga själv i sängen innan jag ska sova och känna din lukt, precis som om du var där brevid mig..


Av Linnéa Enmalm - 24 oktober 2010 23:02

Kvällen igår blev bättre än bäst med massa sång och dans hemma hos Elias med han och Bella igår, har saknat er så jävla mycket och vi måste träffas mer nu! Vi somnade typ kl 6 imorse och vaknade kl 1 haha ^^

Då åkte jag hem och sen åkte jag tbx in till stan igen för att träffa Elias och Bella och gå och sola, extremt härligt! Efter de träffade jag Nathalie och vi gick hem till mig och nu ligger jag i sängen och har nyss kollat på filmen ''kick-ass'' en SJUKT jävla bra film måste jag då säga! :D

Imorn blir det skola, en fika med Nattis och sen musikal-träning, en helt vanlig måndag elr?? :)

nu ska jag försöka sova iaf.

Sweet dreams! // Linnéa

Jag kan inte sluta tänka på dig! 

Av Linnéa Enmalm - 23 oktober 2010 16:26

Blev en hel mysig kväll igår med Ronja Danne och Alex! Hyrde en film och gick sen hem till Ronja för att titta på den, mycket trevligt! Sen gick jag hem typ vid halv 1 igår och la mig i soffan och tittade på film.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, har lagat mat duschat och fixat mig, och nu ska jag snart ner på stan för att köpa nånting att dricka för det är verkligen helt tomt i kylskåpet haha!

Vet inte riktigt än hur kvällen kommer att bli, men jag tror det blir en lugn hemma kväll, och förhoppningsvis så kommer Bella och Elias hit ikväll, hoppas hoppas hoppas!!

och en sak till.. GRATTIS PAPPA!! :D

// Linnéa 


Av Linnéa Enmalm - 22 oktober 2010 14:44

Idag så skulle min klass åka till smb för att kolla på en föreställning och rent ut sagt,, det SÖÖÖG! Så jag och Kimpa gick därifrån och gick en liten vända i smb ist (inte mycket att se) men kul hade vi iaf! och spec i lekparken, eller ;) haha!

Efter de åkte jag hem till Ronja och var där en liten stund, sen gick jag hem för att äta och på vägen hem var det en väldigt liten isfläck, som skulle vara helt omöjlig att halka på, men heter man Linnéa så klarar man självklart av de, haha! Och det bästa av allt var ju att någon människa cyklade förbi samtidigt.. hahaha!

Nu har jag nyss ätit och ska snart kila ner på stan, och ikväll ska jag äta middag med pappa och Susanne, sen (??) ingen aning. 

// Linnéa

 

Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig Anton, alla tänker på dig! Allt blir bra, va stark! 


Av Linnéa Enmalm - 21 oktober 2010 18:32

Nu har jag vart och köpt VÄRLDENS finaste tapeter!!!! Jag är helt super nöjd med dom, och det kommer bli så himla snyggt när mitt rum är klart! ^^

Nu sitter jag iaf hemma i min lilla lägenhet och lyssnar på musik men jag ska snart ner till Ronja och vad vi ska göra vet jag inte riktigt, men kul blir det säkert :)

// Linnéa


Jag måste bara fråga om det ens syns att det är jag på bilden? (Guud vad jag saknar mitt hår jag hade där!)

  

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards