linneaenmalm

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa Enmalm - 29 november 2010 13:14

jag har inte bloggat på några dagar nu, förlåt förlåt..

Lördag: Kvällen/natten var helt jävla super med massa sång och dans och det känndes verkligen av dagen efter.

Söndag: BAKIS, jag som aldrig brukar bli bakis blev så otroligt jävla bakis så det var helt otroligt, samma sak kännde min syster. Så vi låg i varsin soffa hela söndagen och hade Harry Potter maraton, men vi hann självklart inte titta klart på alla. På kvällen sen märkte jag att jag hade feber..

Idag: gick inte till skolan idag, jag känner mig helt yr när jag reser mig upp och sen ena sekunden håller jag på att dö av värme och nästa sekund håller jag på att frysa ihjäl, jobbigt... Så nu ska jag iaf äta nånting och sen kolla klart på mina Harry Potter fillmer! :D.

Och just ja igår var det första advent! :)

Pussar // Linnéa  

Jag tyckte bilden var så söööt...

  

Av Linnéa Enmalm - 26 november 2010 20:54

Som jag sa tidigare så blev det chinabuffe efter skolan med Amanda Kimpa Pontus och Andreas och det var riktigt riktigt roligt och hoppas verkligen det blir av igen! :)

Gick sen runt på stan en stund med Amanda och Anton och sen, var jag helt själv och gick runt och runt och runt i stan.. åå min jacka gick sönder... MEN jag åkte hem sen och bara tog det lite lugnt och sjöng lite.

Just nu sitter jag och tittar på idol och jag tycker att alla har sjungit väldigt bra än så länge,  och mina favorifer är Olle och Jay. Olle är otroligt söt och har en otroligt fin och speciell röst och en underbar personlighet, men ändå så slår inte han eller någon annan Jay, hans röst är helt jävla amazing och hans blick gör min helt galen, och han fick mig faktiskt att fälla en tår idag.. Låten han sjöng är väldigt bra men nu när han gjorde det var den 1000 gången bättre!   

Nu, ska jag ut och ta mig en rök i typ -14 grader, brrr...

// Linnéa

  


Av Linnéa Enmalm - 26 november 2010 07:34

Det blev en lugn film kväll för mig igår och filmen jag såg var ingen annan än toy story 3!! :D men jag var så himla trött så jag hann bara se halva, så då blir det väl andra halvan ikväll kan jag tro.

Men nu ska jag snart ner och äta frukost och käka mina piller sen drar jag vidare till skolan. Och idag kommer äntligen Amanda till skolan och efter skolan ska vi och äta chinabuffe, det låter som det blir en riktigt mysig fredag, och jag har saknat henne så jävla mycket!! :')

pussar // Linnéa

 

Jag hittade massa söta bilder på Amanda och Alex som dom har tagit!

Och här är en super söt bild på mina små älsklingar!

  

Av Linnéa Enmalm - 25 november 2010 13:28

Ja, sune och doris igår var riktigt jävla roligt, träffade massa härliga människor från klassen som jag har saknat så himla mycket! Dansade och sjöng till gamla godingar och bara njöt av livet! När klockan blev 01.50 var vi fortfarande uppe och dansade, med typ 3 elr 4 personer till, haha men sen vid 02.00 var vi tvugna att gå ut i kylan och börja vandra hemmåt.

Väl hemma i min säng kunde jag inte sova men mitt sällskap somnade riktigt fort.. Och när jag väl somnade så vaknade jag till igen av att mitt roliga sällskap rörde på sig -.-' så jag somnade ''på riktigt'' vid ungefär 04.30 och vaknad sen 07.30 eller 08.00 för att gå till skolan, så jag är ganska trött och extremt jävla röksugen för mina cigg är hemme hos mamma och jag sov hos pappa... Så jag är också väldigt irriterad pågrund av det.

Efter skolan ska jag iaf hem till Ronja och hämta mina saker sen får jag helt enkelt se hur resten av denna dag blir av! :)

pussar // Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 24 november 2010 17:50

Ja då var jag hemma igen då, från värme till kyla på bara 5 timman brr..

Har iaf haft en toppen vecka i Egypten och nog har jag fyndat lite även fast det var dyrt, köpte ett armband en louis vuitton väska en louis vuitton tändare och en louis vuitton plånbok haha. Sen fick hela familjen spa och sen fixade jag naglarna också och red kamlel och nog var det kul men ont i röven fick man och sen vart vi blåsta av alla araber hela tiden... MEN allt var iaf super bra och roligt och det var bra väder hela tiden! 

Men ändå är det riktigt skönt att vara hemma igen, träffa alla och få sova i sin egen säng haha (a)

Jag var inte i skolan idag iaf men jag ska dit imorn och just nu sitter jag hemma hos Ronja med henne och Lovisa och väntar som vanligt på Alex haha. Ikväll ska vi upp till Coffe och sen Sune och Doris :D

Hoppas alla får en toppen kväll!

Pussar / Linnéa

  

Av Linnéa Enmalm - 18 november 2010 01:47

Ja nu sitter jag antligen i Egypten, varm och harligt ar det har nere!! :D

Idag borjade vi dagen med en promenad langst stranden och sen ett dopp i havet, helt underbart med massa massa fiskar!!! :D

Sen blev det massa solning vid poolen och bad bad baaaaad, sen mer soooool :))

Ikvall var vi in i stan och jag kopte lite grejor hehehehe, och imorn ska vi rida kemeler hehehe :D

Nu ska jag snart kila och sova, elr?

Maste ju bara saga att det ar 36 graden i skuggan och 30 graden i havet :D

saknar alla!!!

PUSS Linnea

Av Linnéa Enmalm - 15 november 2010 22:44

Klockan är snart 23.00 och jag åker 02.00 från Ludvika, kommer jag kunna sova inatt? Nej!

Nu är det verkligen inte lång tid kvar tills det bär av och jag är så himla pirrig och uppspelt!

Klockan 09.00 går flyget från arlanda imorn och jag är framme i Egypten vid ca 15.00, så medans ni är kvar här i  Sverige med kyla och slask och flera minus grader, ligger jag på en strand och steker i varma Egypten i FLERA plus grader hehe ;D.

Jag kommer troligtvis inte kunna blogga när jag är där nere, men fb kommer jag kunna använda så om ni ser nånting där så är det ju bara att kika in på min lilla blogg ifall de funkar! :)

Nu ska jag iaf försöka sova, vilket inte kommer gå och sen om några timmar bär det ÄNTLIGEN av!

Så godnatt alla underbara så ses vi om en vecka!!

//Linnéa

  

 

Av Linnéa Enmalm - 15 november 2010 13:22

Ja egentligen ska jag sluta 14.15 idag men som tur var fick vi sluta13.00 ist, men jag var självklart tvungen att sitta kvar och skriva klart mina tidnings delar till våran antika tidning.. men nu är jag äntligen klar, elr ja nästan, men jag orkar inte och hinner inte göra den sista saken så jag skiter i det och det får gå lika bra ändå tycker jag :)

Nu ska jag iaf hem till pappa och hämta pengar och systemkameran och sen går jag kanske ner på stan en sväng sen ikväll blir det musikalträning och sen åker jag hem och packar färdigt, nu är det verkligen inte lång tid kvar tills jag åker, JIPPI!!!! :D :D :D

Kommer sakna alla hemma och jag förstår verkligen inte hur jag ska klara mig utan mina små idioter Kimpa och Amanda i en vecka, det är verkligen tur att Soft och nattis ska med! :)

// Linnéa



Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards