linneaenmalm

Alla inlägg under juli 2010

Av Linnéa Enmalm - 31 juli 2010 23:30

Hej!

 

Jag hann inte skriva igår när vi kom hem för det blev så sent..

Men aif så var vi inne i stan hela dagen igår, och senar på kvällen så åkte vi bara runt lite haha!

Idag var jag på pride med Eve och Alex! Det var verkligen jätte kul, paraden var ur grym att titta på och det var så många häriga människor som var med! Jag verkligen älskade det och jag ska lätt titta nästa år också eller så ska jag gå med i paraden (a)

 

Efter de så gick vi  till gammlastan och satte oss på en trappa och så satt jag och sjöng i typ 1 eller 2 timmar, och känade pengar gjorde jag också, över 100kr idag och även igår ^^

Efter de så åkte vi hem lite snabbt och sen åkte jag och Alex in till stan igen. Där träffade vi Patricia och 2 andra killar och då åkte vi till pride festivals området och satt där utanför i nån timme eller 2, det var också trevligt, men det var lite synd att jag inte hade pengar så jag kunde gå in på själva området..

Efter de åkte vi tillbaka till stan och åt och nu är jag och Eve hemma och vi kommer säkert vara uppe hela natten om jag känner henne och mig själv rätt.

Imorn blir det äntligen att träffa världens underbaraste Hampus som jag har saknat hur länge som helst och inte har träffat på snart ett år, kärlek på han! <3 (LÄNGTAR)

Nej nu ska jag kila, godnatt!

P&K Linnéa

 

Bild från paraden, kommer fler sen :)

  

Av Linnéa Enmalm - 29 juli 2010 19:35

Hej!

Vi blev ute ganska sent igår, och innan vi gick hem så var vi ock köpte korv på statiol haha, men kul hade vi!

Vi vaknade typ vid 2 idag och då regande det som satan, så först tänkte vi bara sitta inne hela dagen, men så blev det inte.

Nu har vi fixat oss och allt så snart dra vi in till stan för att träffa Alex som också är i sthlm :)

Vi har ju faktiskt lite tur, eftersom det precis slutat regna när vi ska gå (a)

Nej, nu ska jag kila!

P&K Linnéa


Liten suddig flum-bild på mig och kusinvitamin! (från igår)  

Av Linnéa Enmalm - 28 juli 2010 18:53

Hej!

Ja nu sitter jag här i hammarby sjöstad hos älskade kusinvitamin!

Kom hit vid 11 tiden och då fixade vi oss och sen drog vi upp te stan, både jag och Eve köpte löshår då och bilden är resultatet!Själv är jag riktigt nöjd ^^

Har nyss färgat håret på Eve och när de är klart så ska vi väl dra ut tror jag!

Nej nu ska jag kila, men ha're!

P&K Linnéa  

Av Linnéa Enmalm - 25 juli 2010 23:46

Hej!

Det har vart riktigt piss väder hela dagen..! Det har vart kallt och regn, och ska det föreställa sommar? Visst tycker jag att det kan vara väldigt mysigt med regn, men inte mitt i sommaren...

Så för min del har det bara vart dator musik och film, och jag såg faktiskt en riktigt underbart mysig hästfilm! ''Flicka 2'' heter den, har inte sett ettan än men jag SKA göra det. Filmen var iallafall väldigt bra och man fick sig ett litet skratt ibland, men nog grät jag också, men den är helt klart värd 8 av 10 och för er som gillar hästar borde verkligen se den, och jag tror nog att ni som inte gillar hästar säkert också skulle gilla den!

Det blev även tatuerings letande idag. Jag vet vad jag ska ha för motiv men jag behöver ju en bild för annars blir det nog lite svårt för han som ska göra den att förstå hur den ska se ut, haha!

Jag är faktiskt riktigt sugen på bilden nedanför, annars blir det kanske ett ''peace'' tecken på insidan av höger handled. Om det blir bilden som är nedan ska den sitta på vänster arm, en liten bit under axeln, och blir det inte den bilden så blir det nog en annan ''musik-bild'' på samma plats, I love the music you know! Så kanske jag gör den andra lite senare i livet.

Haha, nej nu ska jag se en film och sen ska jag sova!

P&K Linnéa

  

Av Linnéa Enmalm - 24 juli 2010 15:31

Hej!

Vaknade för ett tag sen och då hoppade jag in i duschen och fxade mig lite snabbt. Nu sitter jag hemma hos Ronja och väntar på Alex. När han kommer så ska vi dra upp på stan och fika, skosjskoj!

Vädret idag är underbart! Solen skiner och det är lagom varmt.

Nej ju ska jag kila!

P&K Linné

  

Av Linnéa Enmalm - 23 juli 2010 20:51

Jag måste ju bara säga att filmer vi såg, eclipse, var då verkligen sjukt bra!

Var nära på att gråta 3 gånger och jag verkligen älskade filmen, alla är sjukt bara men det här var då den bästa! Jag ger det verkligen 10 av 10!

  



Av Linnéa Enmalm - 23 juli 2010 20:25

Hej!

Ja igår fyllde jag 16 och kunde då tyvärr inte blogga då så jag gör det idag istället!

Dagen var extremt toppen, det regnade när min familj kom in på morgonen och sjöng för mig men senare så blev det jätte fint och soligt och varmt!

Vid halv 4 så skjutsade mamma in mig till stan för att jag skulle till pappas lägenhet och ha en liten fest (a), men först var jag ner på stan och skulle köpa lite grejor till festen!

Vid halv 6 kom det första gänget och när jag öppnade dörren fick jag ett stort GRATTIS av dom och 1000 kramar! Lite senare kom resten av folket och festen kunde börja ;D.

Fast först fick jag öppna presenter och jag fick en super fin tröja ett par super snygga skor en jätte söt nalle ett jätte fint halsband ett läppglans och ett par ur tjusiga glasögon av mina älskade vänner!

Av familjen fick jag en parfym som luktar jätte gott ett grymt snyggt halsband som ser ut som en musik-not ett presentkort på veromoda för 400kr, blommor och en valfri tatuering!! Den är inte gjord än och vi har inte beställt tid än, men det ska snart fixas!

Idag har jag sovit hela dagen för det blev rätt så sent igår.. Så när jag kom hem till mamma idag så åt jag lite och sen la jag mig i ett varmt och härligt bad, och det behövdes verkligen, för jag blev så avslappnad av de, haha!

Nu ska jag snart kila hem till Bella och chilla lite med henne Elias Josefin och Sebbe!

Ha det bäst!

P&K Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 21 juli 2010 13:37

Hej!

Vaknade för ett tag sen och nu har jag äntligen städat klart mitt rum..

Har fixat mig också så nu blir det att dra hem till Elias och träffa massa underbara människor som jag saknat i en evighet (känns det som) sen ska vi ner på stan för att fixa lite grejor, och ikväll blir det bio!!! :D

Är mycket nöjd med mitt hår, bilden är resultatet, och snart blir det nog att skaffa löshår igen.

Nej, nu ska jag kila men ha're!

P&K Linnéa

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards