linneaenmalm

Alla inlägg under september 2010

Av Linnéa Enmalm - 29 september 2010 19:15

sitter hemma hos Ronja just nu. Har vart på stan med henne och Kimpa tidigare idag, det var ganska trevligt/mysigt att sitta på stan i den soliga höstvädret och lyssna på nån människa som stod och sjöng och spelade gitarr. Imorn blir det fika med Ronja och Kimpa och kanske någon mer ????

Igår var jag iaf i borlänge och köpte mig en ny jacka, halsduk, vantar, mössa och leggins, så nu är jag redo för vintern!

Nu ska jag väl snart vandra hem innan det blir allt för mörkt, måste städa klart mitt rum också... Sen skulle jag väl tro att det bli att titta på idol :))

Puss // Linnéa


Hittade ingen bild på mina nya leggins men vad tycker ni om allt annat?? :)

  

 




Av Linnéa Enmalm - 27 september 2010 10:15

Ja nu sitter jag som vanligt i skolan och har datakunskap.

Snart ska jag gå och sjunga, vilket jag verkligen inte vill, men jag måste..

Idag efter skolan ska jag träffa Nathalie och gå och ta en fika. Sen blir det musikalträning! :D

Helgen har varit super bra, även fast det inte lyckades så bra i fredags, men lördagen var bättre än bäst! Jag Ronja och Alex  tittade på film hos mig och gjorde massa annat kul också, och det måste verkligen göras om så snart som möjligt!

Igår var jag ute i skogen med mamma och letade rönnbär men det gick inte så super bra, vi åkte runt i typ hela ludvika men kunde inte hitta det någon stans...

Så när jag kom hem så var jag med Soft och gjorde massa skoj.

Imorn ska jag troligtvis till Kupolen med Soft och mamma för att köpa en ny jacka, roligt!

Puss // Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 25 september 2010 21:39

ja som jag trodde så blev det film kväll idag med mina underbara!

Så nu sitter vi här i min lilla lägenhet och ska snart slå igång våran film och tjocka oss med massa godis!! :D Vi kanske tar några mumsiga cider också!

Puss // Linnéa

 

Vi för alltid, jag älskar er <3

  

Av Linnéa Enmalm - 25 september 2010 13:24

Ja igår klippte jag mig, och jag vart verkligen super nöjd! men resten av kvällen var jag inte så nöjd med, jag och Alex åkte till en fest men precis när vi kom fram så hade högtalarna gått sönder så alla började dra därifrån. Så vi var typ där i kanske 20 min och sen åkte vi hem igen. Så nu har jag några cider som barar ligger i min hylla och ser goda ut!

Men eftersom vädret är extremt dåligt idag så trot jag nog att det blir en fika med mina underbara och sen kanske filmkväll elr iaf något som är lugnt :)

Nu ska jag ut i regnet och röka och snart gå hem till Ronja.

Puss // Linnéa


va tycks?

  

 


Av Linnéa Enmalm - 24 september 2010 13:53

Ja förlåt för att jag inte bloggat på en evighet...

Men iaf, har gjort mycket kul med Ronja dom senaste dagarna, tex pooop på ängeln ;) (bara vi som förstår de där)

Sen har jag också beställt resan till Alex så den 8 oktober så åker jag och Ronja till han :D :D

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik i högstagrad och väntar på att Sofia ska komma in till stan och då ska jag träffa henne och sen ska jag och klippa mig (!) är lite nervös, vilket jag aldrig brukar vara. För jag tror nog att håret ryker ganska så rejält nu, hoppas jag passar i de... Bild kommer självklart sen :) Efter de blir det att träffa Ronja Kimpa och Alex när han kommer hit vid 8 :))

Puss // Linnéa


Av Linnéa Enmalm - 16 september 2010 21:04

Har varit en helt vanlig dag i skolan idag fast det har vart väldigt mycket regn, usch usch!

Jag åkte iaf hem efter skolan och gjorde inte så mycket, men nu har jag nyss tittat på Halv 8 hos mig och Idol :))

Så nu blir det kanske en film, remember me skulle jag tro eftersom den filmen är så extremt underbar! <3

Imorn åker jag kanske till Gränges marknaden om det finns någon rolig människa som vill följa med? (a) annars blir jag nog inne hela kvällen :))

Så godnatt! // Linnéa

  

Av Linnéa Enmalm - 15 september 2010 23:32

ja klockan är mycket och jag kan inte sova..

Har iaf kollat klart på min film men självklart funkade inte den andra filmen, jävla bajs..!

Så vad ska jag göra nu?? Jo det ska jag berätta för er, jag ska fan läsa (!) för då blir jag säkert trött haha.

Sen ska jag kanske skriva lite sms, om någon är vaken

Jag funderar även på att skaffa en ny blogg, för jag tycker inte att bloggplatsen är så bra, sry men så tycker jag.

Nej nu ska jag läsa och sova.

Puss och godnatt // Linnéa 

Av Linnéa Enmalm - 15 september 2010 17:57

Ja jag blev hemma från skolan idag, har fortfarande ont i magen..

Men kul har jag haft ändå, har spelat poker hela dagen med Ellie Soft Nattis och Pontus :))

Just nu sitter vi och fikar och snart blir de mer poker spelande :)

Ikväll är det massa bra program på tv:n, först ''Halv 8 hos mig'' sen ''Idol'' och sist ''Efterlyst'' och efter de ska jag se klart filmen ''Salt'' för jag orkade inte riktigt igår :P

Puss // Linnéa

  

 

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards