linneaenmalm

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnéa Enmalm - 31 augusti 2010 10:36

Hej!

Ja efter skolan igår så stannade jag ju somsagt kvar på stan och väntade på Sofia. När vi kom hem gjorde vi inte så mycket, menmen.

Senare på kvällen bestämmde jag mig för att ta en spring tur :) Så jag drog på mig lite skönare kläder och sen sprang jag från mig och ner på stan, självklart sprang jag inte hela tiden  men nog var det jobbigt, jag har jävligt dålig kondition och är inte van att springa heller x), men en sak lärde jag mig, det är inte bra att springa i converse...

Så idag har jag ganska ont i fötterna, och lite i benen också. Och jag är även sjuk så engentligen borde jag inte vara i skolan, men de är jag iaf :), och som ni säkert förstår så bloggar jag ju från skolan (som vanligt) hah!

Nej nu måste jag kila!

Puss Linnéa

Av Linnéa Enmalm - 30 augusti 2010 12:03

Nu känner jag mig så där dålig igen för att jag inte bloggat på hela helgen menmen.

Det har inte hänt så mycket i mitt liv dom senaste dagarna, Alex kom hit i fredags och då var jag med han och massa andra :) I lördags var jag inne hela dagen och sen på kvällen så kom Alex hem till mig och så pratade vi lite :)

Igår åkte jag hem till mamma igen och då var jag med Sofia och sen på kvällen så satte vi oss i ''mys rummet'' och tittade på film :)

Nu sitter jag i skolan igen, har inte gjort så mycket idag typ sjungit och så :)

Efter skolan ska jag med Andreas ner på stan och väntar på hans buss och sen ska jag vänta i stan tills Sofia kommer från smb och då ska vi gå hem :)

Nu ska jag börja min lektion.

Så puss och ha det bäst! // Linnéa

 

Jag tyckte att han var ganska söt ^^     hihi!

  


Av Linnéa Enmalm - 26 augusti 2010 22:27

Hej!

Kom hem för ett tag sen, och jag lyckades köpa mer än skor ^^

Jag köpte en jätte fin svart kjol och sen en brun tröja :) och skorna var svarta och lite guld också, det låter inte så fint men jag ska fixa ett kort på dom så får ni se hur fina dom är ^^. Jesper köpte lite saker till sin syster som fyller år snart :)

Så nu sitter jag hemma och ska snart sova :)

Så godnatt!

Puss Linnéa

  

Av Linnéa Enmalm - 26 augusti 2010 16:52

Hej!

Kom hem från skolan för ett tag sen. Nu är Jesper här och vi ska snart åka till borlänge för att jag ska köpa skor :)

Skriver mer sen :)

Puss Linnéa 

Av Linnéa Enmalm - 25 augusti 2010 18:56

Hej!

Gick till skolan idag som vanligt, sjöng ganska mycket idag och kul var det!

Efter skolan så stannade jag Robin och Gina kvar i musiksalen och Oskar var också där, och jag måste ju bara säga att Oskar är verkligen kung på att spela piano, hans fingrar rikigt dansade över tangenterna! Haha ^^ 

Efter det så gick jag Robin ovh Gina hem till mig och vi gjorde väl inte så mycket, men dom skulle vänta på sin buss så då följde dom med mig hem en stund.

Nu har jag nästan precis kommit ut ur duschen och sitter och pratar med Hampus nu :)

Sen måste jag bara säga att låten nedanför med Demi Lovato (camp rock 2) är verkligen jätte jätte bra, värd att lyssan på, tror mig! Och om du inte hillar lugna låtar så är det bara att vänta en liten stund ;)

Puss och ha det bäst! // Linnéa

 

Av Linnéa Enmalm - 24 augusti 2010 10:57

Tjoo!

Ja, nu bloggar jag från skolan idag igen, men det är faktiskt ganska kul och så blir jag ju att blogga offta också :)

Just nu sitter jag och Gina och håller på med en uppgift, vi ska fixa ett ''företag'' elr liknande. Så vi har kommit fram till att vi ska ordna en miljövänlig musikfestival! haha x)

Så nu måste vi komma på hur vi ska kunna få folk att veta om våran festival ^^ hihi! Än så länge har vi kommit på facebook, blogg, egen hemsida och reklamfilm på youtube :)

Iaf efter skolan så ska jag ner till Josefin och dricka kaffe, för jag kunde inte gå dit igår för jag kom hem typ halv 11 från Falun. Men Jesper mådde iaf bra, elr ja, han hade ju självklart ont vilket man förstår men det blir ju bättre och bättre :)

Nej nu ska jag fortsätta med våran festival haha.

Puss och ha det bäst! // Linnéa


Av Linnéa Enmalm - 23 augusti 2010 16:14

Ja då var jag hemma nu då. Jag förstår mig verkligen inte på mig och Andreas haha, vi slutade 12.45 idag men vi stannde kvar i skolan och så gick vi hem 15.30 haha! xD

Vi hade lite tidsfördriv med att kasta nycklar efter golvet för vi tyckte det var så kul när dom gled så mycket hahaha ^^ inget liv kallas det x)

Så just nu sitter jag vid pappas dator och typ dampar på spotyfi som bara vill spela 2 låtan och sen börjar det att cpa.. Också vantar jag på att mamma ska komma hit för då ska vi till Falun till Jesper som har hamnat på sjukhuset där eftersom han ramlat med hans mammas motorcykel, stackarn! Och sen ska jag också beställa tid till min tatuering :D :D :D

Och efter de ska jag kanske hem till Josefin och dricka kaffe om det inte blir allt för sent :) 

HA DET BÄST! // Linnéa


Saknar min tung piercing... :(  (och sen tycker jag att bilden är ganska cool ^^)

  



Av Linnéa Enmalm - 23 augusti 2010 10:44

Hej!

Sitter just nu i skolan och håller på med dator kunskap :) lite kul, elr ja...

Kan inte blogga mer nu haha! xD

Puss Linnéa 

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards