linneaenmalm

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Linnéa Enmalm - 14 april 2011 20:57

Blev en glass på engeln idag efter skolan med Evelina, tredje glassen med henne bara den här veckan hah! Efter de tänkte jag åka hem men Elias frågade om jag ville komma och träffa han och Ronja så jag valde att göra det ist. Lite senare kom Nattis också och vi satt bara i den härliga solen och pratade, faaaast efter en stund började jag och Elias leka lite med en mcdonalds leksak (en fågel) och jag kan ju bara säga att den mådde verkligen inte bra när vi lekt klart, kort sagt så hade den inget huve kvar ^^.

Men efter de åkte jag iaf hem och just nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa ''räcker det om jag älskar dig'' innan bb börjar


Visst är jag väl super söt i glasögon? hah!

 


Av Linnéa Enmalm - 14 april 2011 07:41

Blev en fika igår efter skolan med massa trevligt folk! Men till slut var det bara jag och Evelina kvar hah!

Efter en stund av massa prat så gick vi båda och skulle vänta på våra bussar och åka hem. När jag var hemma så sätter jag mig med mamma och tittar på lite hus, och jag sa (som vanligt) flera gånger att huset i Sunnansjö var super eftersom det var sjötomt och bastu och riktigt fint! Men mamma var lite tveksam, så ist så sökte hon på hus i Smebacken och det första huset vi ser är helt underbart! Det är renoverat från golv till tak och vi behöver inte göra ett skit om vi skulle få det, plus att det verkar vara jätte mysigt och perfekt för hundarna!

Så mamma lyckades övertala Micke att vi skulle åka dit och kolla, så rätt som det var så var jag påväg till Jobbsbo i Smebacken för att titta på hus. Och tro mig, det var 1000 gånger finare i verkligheten! Tyvärr fick vi inte gå in men det gjorde verkligen ingenting.


Idag då, ja, jag har inte precis hunnit gjort så mycket, bara duschat och fixat mig och nu är det snart dags för mig att gå till bussen och åka till skolan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


linneaenmalm

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards